Новости логистического бизнеса

Узнайте последние новости мира логистики

УВАЖАЕМЫЕ ПАРТНЕРЫ!

С большим удовольствием хотим поздравить всех вас с прекрасными праздниками Рождеством Христовым и Новым Годом !
В первую очередь хотим поблагодарить вас за то, что 2018 году вы были для нас надёжным партнёром, двигались и развевались вместе с нами, это очень ценно для нас.
Желаем вам от всего сердца что бы новый 2019 год был, годом который принесёт в вашу жизнь мир, радость, добро и счастье. Желаем вам достигнуть тех целей и вершин которые вы перед собой ставите, пусть весь ваш коллектив будет сплочённой дружной командой. Уюта, добра, устройства и, конечно, большого Божьего благословения для вашей семьи и дома.

Надеемся на дружеское сотрудничество с вами!
Ждём вас в Новом Году!
Коллектив ООО «АВАНТ Логистик»
Опублiковано 29.12.2018 р

Шановні партнери!


Ми весь час прагнемо до розвитку та покращення за для надання найбільшого спектра послуг з найвищою якістю.


Дозвольте поділитись з Вами радісною новиною про подію, до якої ми довго прагнули та крок за кроком, успішно проходячи аудити від Державної Фіскальної Служби прямували і досягнули мети:


Відбулось відкриття сектору митного оформлення (Фастів) м/п «Південний» Київської митниці ДФС на території комплексу АВАНТ Логістик, який почав свою роботу з 3 червня 2019 року.


Які позитивні зміни чекають на наших клієнтів у зв’язку з відкриттям посту:

- Відсутність необхідності додаткової транзитної точки для оформлення в Калинівці

- Присутність інспектора митного органу на комплексі АВАНТ Логістик, що :

  • зменшить час на митне оформлення при розміщенні вантажів на Митний склад
  • зменшить час на митне оформлення при переміщенні вантажів з Митного складу
  • відсутність необхідності сплачувати плату в розмірі 20 Евро ( по курсу НБУ) за кожну годину виконання митних формальностей поза місцем розташування митного органу ( що в середньому складає шістдесят Евро по 1 автотранспортному засобу, в якому 24 палети) як при розміщенні так і при переміщенні вантажів з Митного складу

Будемо раді розширенню меж співпраці з Вашою компанією в якості надійного партнера по обробленню експортних та імпортних вантажів

Збільшення площі складу – в 2018 році


Почалось будівництво другої черги з можливістю розміщення до 5000 палет , на даний момент вже майже завершене виконання зовнішніх робіт, планова дата введення в експлуатацію – квітень 2019 року.

Опублiковано 11.02.2019 р

Шановні клієнти!


Пригадуючи 2018 рік можна зробити висновки, що це був рік отримання невичерпного досвіду та роком активних змін для нашої компанії.

Після весняного сезону ми взяли прямий орієнтир на розвиток, впровадження якісних змін та підвищення рівня послуг, які ми надаємо.

Як висновок можна визначити наступні зміни в компанії, які зробили нас кращими:

Досягнення в кадровому направленні:

  • Ми зберегли персонал, який має досвід роботи в пікові часи, збільшили кількість працівників на 30%
  • З червня місяця наша команда лише збільшувалась, жоден з працівників комплексу не звільнився, ми стала великою родиною, яка націлена працювати за для того, щоб дістати визнання від Вас як надійного партнера в складській логістиці.
  • Було збудовано нове приміщення для операторів складу що значно покращить якість та швидкість обслуговування водіїв.

Опублiковано 11.02.2019 р

Закуплені нові термінали


Закуплені нові термінали збору даних – докумеплено 6 нових терміналів, загальна кількість терміналів на складі – 16, що достатньо для повного забезпечення взаємодії співробітників з системою

Опублiковано 11.02.2019 р

УВАЖАЕМЫЕ ПАРТНЕРЫ

КОМПАНИИ "АВАНТ ЛОГИСТИК"


  Прежде всего, хотим выразить свою признательность и благодарность за сотрудничество в этом непростом для всех весеннем сезоне 2018 года. 

Хотели бы проинформировать Вас об изменениях в руководящем звене управления компании, сделанных по инициативе и согласно решению собственников компании

С 1 мая 2018 года директором компании " Авант Логистик" назначен

РОМАН МАСЛО

Роман имеет более чем 8-летний опыт работы в сфере логистики и реализации минеральных удобрений, средств защиты растений и сопутствующих товаров в сфере агробизнеса.

Фото директора

В ближайшее время Роман будет работать над решением следующих приоритетных задач:

  • Повышение уровня сервиса для клиентов компании
  • Качественное хранение грузов
  • Оперативность в логистических процессов ( увеличение скорости отбора\ отправки\ выгрузки\ загрузки автотранспорта\ отправки почтовых отправлений)
  • Прозрачность и индивидуальность в работе складского комплекса для конкретных клиентов

Контакты директора "Авант Логистик" Романа Масло:
+ телефон:   067-466-54-94;
+ эл. почта : r.maslo@avant.univest.ua

Уверены, что с прошедшими изменениями в руководстве компании мы сможем укрепить и поднять на новый уровень сотрудничество между нашими компаниями.

С уважением.
" Авант Логистик "   

ШАНОВНI

КЛІЄНТИ!


Раді Вам повідомити, що наш парк електронної техніки поповнився двома новими електровізками, що надає нам змогу прискорити обробку замовлень та зменшити час на завантаження, розвантаженя автомобіля.

Опублiковано 10.10.2018 р

ШАНОВНI

ПАРТНЕРИ!


Раді сповістити Вам, що з 18 червня «АВАНТ Логістик» в рамках свого стратегічного розвитку почав будівництво другої половини складського комплексу в м. Фастові за адресою -  вул. Поліграфічна, 7.

Складський комплекс буде відповідати високим технологічним і сервісним стандартам якості.

Нова частина складського терміналу має потенціал зберігання на 4 500 палето місць стелажного зберігання з індивідуальною системою кліматичного контролю.

Опублiковано 10.10.2018 р

ШАНОВНI

КЛІЄНТИ!


Позвольте высказать Вам благодарность за совместную работу с компанией АВАНТ Логистик в весеннем сезоне 2018 года.

Лист 15.05.2018 р