Новости логистического бизнеса

Шановні партнери!

ТОВ «АВАНТ Логістик» щиро вітає Вас з Новим Роком та Різдвом Христовим!
Нехай кожен день Нового року приносить Вам незабутні враження, вдачу та добробут.
Бажаємо, щоб наступний рік був роком успішної реалізації Ваших планів, роком продовження і укріплення ділових відносин.
Тільки спільними зусиллями ми досягнемо високих результатів та зробимо значний внесок для становлення та розвитку України як агропромислової держави.
Від щирого серця бажаємо Вам прихильної долі, щастя, успіхів, міцної родини, вірних друзів та мудрих колег.

З повагою та найкращими побажаннями!


26 лютого 2020 р. в Києві пройшов 10-й Logistics Innovation Forum 2020 "ПЕРЕДОВА ЛОГІСТИКА! Рішення та інновації для ефективного управління логістикою і складом. Мінімізація витрат і ефективність". Організатор форуму: Компанія "Бізнес Самміт"

Форум дав можливість учасникам ознайомитись з новими продуктами та з історіями успішного впровадження ІТ продуктів в логістиці.

Компанія АВАНТ Логістик, прийняла активну участь в форумі і презентувала власну історію вдалого впровадження та оптимізації бізнес-процесів завдяки продукту 1С WMS Логістика.

Директор компанії «АВАНТ Логістик» -  Масло Роман виступив на форумі  з темою «П’ять кроків автоматизації складського терміналу».

29.01.2020 року на території складського комплексу «AVANT Logistic» в межах програми розвитку Індустріального парку «FastIndustry» за ініціативи міського голови Нетяжука Михайла Володимировича була проведена робоча зустріч, щодо обговорення реалізації проекту, будівництва електричної підстанції. У зустрічі прийняли участь Лісовик Андрій В'ячеславович - заступник голови Київської обласної адміністрації та представники промислового сектору економіки.

С 16.12 по 18.12 нашими сотрудниками, было успешно пройдено обучение по подготовке внутренних аудиторов Системы менеджмента качества ISO 9001:2015, а в частности это:

Клим Кулевский

– Начальник Коммерческого Отдела

Так же обучение и подготовку внутренних аудиторов Системы менеджмента качества ISO 9001:2015 проходил Бухгалтер Компании «AVANT Logistic»,

Деревянко Людмила

В связи с расширением наших складских площадей и увеличением количества складского персонала, было докуплено еще 4 терминала сбора данных, теперь мы можем еще быстрее и качественней, обрабатывать Ваши грузы!

Роман Масло: «Логистику нужно развивать параллельно с другими секторами экономики»


  • Что сегодня представляет собой «АВАНТ Логистик» и почему именно аграрное направление его деятельности?
  • Как удается обеспечивать слаженную и бесперебойную работу великана АВАНТ Логистик?
  • Как происходит процесс обработки груза?
  • Как происходит хранения СЗР и Семян?

Ответы на эти и другие вопросы от директора нашей компании читайте на агропортале «Пропозиция», жми «перейти»: Перейти

Система Менеджмента Качества, 2-й Надзорный аудит


14-15 ноября 2019 года в компании «АВАНТ Логистик» был проведён второй надзорный аудит на соответствие стандарту ISO 9001 : 2015 в ходе которого было выявлено два незначительных несоответствия, результатом аудита является рекомендация от аудитора мирового лидера Бюро Веритас на продление действия сертификата.

Шановні партнери!


Ми весь час прагнемо до розвитку та покращення за для надання найбільшого спектра послуг з найвищою якістю.


Дозвольте поділитись з Вами радісною новиною про подію, до якої ми довго прагнули та крок за кроком, успішно проходячи аудити від Державної Фіскальної Служби прямували і досягнули мети:


Відбулось відкриття сектору митного оформлення (Фастів) м/п «Південний» Київської митниці ДФС на території комплексу АВАНТ Логістик, який почав свою роботу з 3 червня 2019 року.


Які позитивні зміни чекають на наших клієнтів у зв’язку з відкриттям посту:

- Відсутність необхідності додаткової транзитної точки для оформлення в Калинівці

- Присутність інспектора митного органу на комплексі АВАНТ Логістик, що :

  • зменшить час на митне оформлення при розміщенні вантажів на Митний склад
  • зменшить час на митне оформлення при переміщенні вантажів з Митного складу
  • відсутність необхідності сплачувати плату в розмірі 20 Евро ( по курсу НБУ) за кожну годину виконання митних формальностей поза місцем розташування митного органу ( що в середньому складає шістдесят Евро по 1 автотранспортному засобу, в якому 24 палети) як при розміщенні так і при переміщенні вантажів з Митного складу

Будемо раді розширенню меж співпраці з Вашою компанією в якості надійного партнера по обробленню експортних та імпортних вантажів

Збільшення площі складу – в 2018 році


Почалось будівництво другої черги з можливістю розміщення до 5000 палет , на даний момент вже майже завершене виконання зовнішніх робіт, планова дата введення в експлуатацію – квітень 2019 року.

Опублiковано 11.02.2019 р

Шановні клієнти!


Пригадуючи 2018 рік можна зробити висновки, що це був рік отримання невичерпного досвіду та роком активних змін для нашої компанії.

Після весняного сезону ми взяли прямий орієнтир на розвиток, впровадження якісних змін та підвищення рівня послуг, які ми надаємо.

Як висновок можна визначити наступні зміни в компанії, які зробили нас кращими:

Досягнення в кадровому направленні:

  • Ми зберегли персонал, який має досвід роботи в пікові часи, збільшили кількість працівників на 30%
  • З червня місяця наша команда лише збільшувалась, жоден з працівників комплексу не звільнився, ми стала великою родиною, яка націлена працювати за для того, щоб дістати визнання від Вас як надійного партнера в складській логістиці.
  • Було збудовано нове приміщення для операторів складу що значно покращить якість та швидкість обслуговування водіїв.

Опублiковано 11.02.2019 р

Закуплені нові термінали


Закуплені нові термінали збору даних – докумеплено 6 нових терміналів, загальна кількість терміналів на складі – 16, що достатньо для повного забезпечення взаємодії співробітників з системою

Опублiковано 11.02.2019 р

УВАЖАЕМЫЕ ПАРТНЕРЫ

КОМПАНИИ "АВАНТ ЛОГИСТИК"


  Прежде всего, хотим выразить свою признательность и благодарность за сотрудничество в этом непростом для всех весеннем сезоне 2018 года. 

Хотели бы проинформировать Вас об изменениях в руководящем звене управления компании, сделанных по инициативе и согласно решению собственников компании

С 1 мая 2018 года директором компании " Авант Логистик" назначен

РОМАН МАСЛО

Роман имеет более чем 8-летний опыт работы в сфере логистики и реализации минеральных удобрений, средств защиты растений и сопутствующих товаров в сфере агробизнеса.

Фото директора

В ближайшее время Роман будет работать над решением следующих приоритетных задач:

  • Повышение уровня сервиса для клиентов компании
  • Качественное хранение грузов
  • Оперативность в логистических процессов ( увеличение скорости отбора\ отправки\ выгрузки\ загрузки автотранспорта\ отправки почтовых отправлений)
  • Прозрачность и индивидуальность в работе складского комплекса для конкретных клиентов

Контакты директора "Авант Логистик" Романа Масло:
+ телефон:   067-466-54-94;
+ эл. почта : r.maslo@avant.univest.ua

Уверены, что с прошедшими изменениями в руководстве компании мы сможем укрепить и поднять на новый уровень сотрудничество между нашими компаниями.

С уважением.
" Авант Логистик "   

ШАНОВНI

КЛІЄНТИ!


Раді Вам повідомити, що наш парк електронної техніки поповнився двома новими електровізками, що надає нам змогу прискорити обробку замовлень та зменшити час на завантаження, розвантаженя автомобіля.

Опублiковано 10.10.2018 р

ШАНОВНI

ПАРТНЕРИ!


Раді сповістити Вам, що з 18 червня «АВАНТ Логістик» в рамках свого стратегічного розвитку почав будівництво другої половини складського комплексу в м. Фастові за адресою -  вул. Поліграфічна, 7.

Складський комплекс буде відповідати високим технологічним і сервісним стандартам якості.

Нова частина складського терміналу має потенціал зберігання на 4 500 палето місць стелажного зберігання з індивідуальною системою кліматичного контролю.

Опублiковано 10.10.2018 р

ШАНОВНI

КЛІЄНТИ!


Позвольте высказать Вам благодарность за совместную работу с компанией АВАНТ Логистик в весеннем сезоне 2018 года.

Лист 15.05.2018 р